Hai nyet nyet :>

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii si kacak ;) Woot woot , ramai sgt la kacak . Kay , semalam saya pergi wedding tau , wedding tu memey la omey angat-2 . Wedding tu dekat IM5 , so mestila ramai orang kaya *apa sabit ? O.o So mestila ramai budak kacak *saya tak gatal . Saya dah ambik makanan semua , tgh-tgh makan . Nampak si kacak tau , okay that time I can't breath . Rasa macam perlukan inhaller . HAHA dah la saya selalu stalker dia . K saya tak jahat :| HAHA , sorang kawan saya tu pernah ambik gambar dgn si kacak tu . Dia mmg jahat , dia saja nak buat saya jealous -.-' Nama si kacak tu start with a letter 'S' . Hehh , it's not a SOLAHUDDIN . HAHA ! *jahat gila and the end of 'B' . Siapa-2 jelah kan . Kalau saya cakap , semua tahuuuu ! Kbyebye , malas cerita panjang-2 psl si kacak . Karang orang cakap saya bapak biroh . Hihi , byeeeeeee <3 Muahh :* si kacak

No comments:

Post a Comment