FreakFellas's Family



Heeeee saya ada dua family la . Awak ada ? Awak takda ? Ecehh , stop . K , gambar atas tu dr kiri Naem , Solah and dr kiri Saya , Ieda , Lieya , Sabrina . The photographer of course Fahmi , dia galok sgt nak snap gambar . So , bg la . Hhaha , family ni baru je wujud . Alahai , baru-baru ni je . Family ni namanya .... dekat atas tu kan ada -.- Just for fun nak buat ni family . Nak share problem , share something la kan . Ditubuhkan oleh Mr Naem and Mrs Sabrina . Kalau kitaorg nak jumpa ke , mesti buat videos , snap photos . Itu ala-ala wajib la dlm ni group . Kalau group ni siapa-siapa tak boleh nak jumpa , ada hal ke kan , mesti kena denda . Wachaaa , Sabrina tu la bg peraturan baru --'
Hoooooo , Sabtu ni diaorg nak keluar T_T Hrmmm , saya memey tak boleh la , ada tuisyen . Diaorg nak pergi TC , ECM and perlawanan bola sepak pagi-pagi :'< Atototo , balik malam mcm biasa . Sedihnyaaaaaaaa . K takpe chill . InsyaAllah , dilain masa . For sure saya kena denda , sukanya ite :>  And then lepas Naem dgn Solah habis exam PMR . Nak pergi Gambang Water Park . Wohh wohh , seronoknya . But that time kitaorg tak final exam lg , memey tak boleh kan ? Kena focus dkt pelajaran .
K , kakak baru saya Sabrina Syuhadah la . Dia selalu marah saya , buli saya , penat dah saya . Tp saya tetap sweettttttt dgn dia :3 Abang baru Naem and Solah . Agak menyakitkan hati :p Nyett nyett . Pasangan saya Nursyahida bt Harun . Dia pn selalu marah saya , buli saya . Takpe , saya pn buat benda yg sama dkt dia . Kitaorg sweet aww , kalau nak makan suap-suap . Alaaaa , sweet kan ? Ecehhh . And never forget about Ainul , Lieya , Shahmil and Fahmi . Hahah , perangai diaorg lg better drpd saya dgn Ieda . So selepas saya ada ini family , saya TERlebih busy dgn diaorg , sampai tak care ke orang lain . Kitaorg akan sentiasa bersama ala kadar 24 jam :> So dont try split us . Korang akan kena karate 
Kebbabommmm , penatttttttt . Hoho , saya dah ada family yg gila-gila , yg happykan saya . Tetttttttt sorry if Wany ada buat salah :) That's all . Iloveyou FreakFellas's Family <3 Muahh :* pipi kiri kanan


No comments:

Post a Comment