I'm not dream , it's real !

Minggu yg malang bg aku :'( 
Aku dah takde semangat utk belajar , utk senyum , utk ketawa . 
Kalau aku senyum ketawa tu pn semuanya dah palsu :(
Hrm , bnyk sgguh dugaan yg menimpa 
Lepas satu satu mslh !
Tktahu hidup aku mcm mana nnty . 

Aqilah Nadila , knpe kau harus pindah ? Perlu ke ? 
Even still dlm Ktn , tp tetap rasa jauh :((
Sebelom ni dah lah kita habiskan masa dgn bergadoh 
Then baek , tuptup kau kena pindah . 
Sumpah , menyesal gadoh dgn kau tp tu semua dah terlambat .
Hrm , please come back to Panglima ;) Pleaseeee ?
Kitaorg semua rindu , perlukan kau :( So kau tak boleh tgglkan kitaorg mcm tu je 
Tp mesti ada hikmah disebalik semua ni . 
Aku nak kau jd yg terbaik . Yg aku nak sgt kau dpt kawan yg baik . 
Tknak dpt mcm aku , suka sakitkan haty kau , suka gadoh dgn kau .
Aku akan doakan kebahagiaan kau :) . But tlg balik cepat , k ? :'(
We all NEED you :( We all waiting for you :(

-HARAP KAU BOLEH BALIK SEMULA DKT PANGLIMA- 

No comments:

Post a Comment