Hari ini hari marah kee ?

Heyyyyyyyyy ! Knpe dgn Si Comel  dgn Si Gebu  ni nak mecok je mlm ni ?
Pelik aku , tnye sikit , ckp sikit . Mecok lebih 
Hadoy !

Toksoh nak emosional sgt lahh , serabot bot tahu .
Mana dunia nak aman gitu .
Aku tnye elok elok , jwb laa elok elok 
Aku ckp elok elok , ckp laa elok elok jugak :P
Payah sgt ke ?  
Aku lempang kang , tade dah ah korang nak mecok nye .
Aku yg mecok .

Hehhh . Si Comel , sory lahh . Gua bukan nye ap beb , soalan pnye sng
Kau berie marah . Hehehe , sory sory . Tayah sgt lahh 'tanak'
layan aku tuhh , kang aku bosan and tak psl pulak kita mcm biasa biasa tu :D
Tamau tamau !

Haaaa , Si Gebu , gua mmg pelik sama lu . Ttbe lain dr yg lain mlm ni .
Asl erk ? Sbb kau penat ? Kk , maybe . Tp .. hurm , entah lah .
Sory too :D

Maaf klu gua buat salah . Heeeeeeee ;)
BYEBYE
 

No comments:

Post a Comment