kertas rahsia

Mmg best klu org dpt tahu rahsia kita .
Hahaha , time ujian semalam lps abes jwb soalan ni
Aku tulis la dlm satu kertas A4 rahsia aku
Bila dah abes mase uh , semue tayang kertas rahsia
Hahaha ! Sumpah taley blah .
Belake tulis rahsia masing masing .
Then aku isi la dlm fail aku tu
Aku ni selok nak baca yg Izaty pnye , kedekot pnye girl !
Tak bg bohh . Nak baca yg aku pnye , ad haty !

So , aku bg jelah dia baca yg tulisan warna hijau tu
Tadela rahsia mne , jst warna pink tu mmg rahsia gile .
Aku biar jela gitu , tuptup dia pegy baca tulisan warna pink tu
Wt* ? Nak kata malu , ad jugak laa .

Even dia dah tau aku akan cerita psl spe , but aku still tanak bgtau dia .
Hahaha , psl aku tulis tu . Tak rela haty la weh . Jst ckp :'(
Tak sanggup aku lepas dia gitu je
......
Tasha ni galok nak baca hok tu jugak .
Dan dan aku ckp 'klu baca tak ngaku kawan'
Hahaha , jahat kan ?
Dokkk pn !

Hurm , aku ni klu tak puas haty mmg tulis dlm kertas .
Mcm bongok je .
Hahaha , BYE :D !



No comments:

Post a Comment