Di hari Jumaat

Hari yg penuh bercampur aduk MOOD aku
HAHHA !
Di sekola - First first , aku happy KOT . Then , tiba tiba 
MUDDY je .
Hadush ! Bertalu talu soalan yg ditanya oleh cikYaya dan cikMaya 
HAHAHA ! Sumpah lawak .
Lalu g lepak lepak dlm tandas . PONTENG kot .
Eh , dokkkk . Wany baik doh skang :D
Second , di bengkel . Aku tenga selok nak buat kerja kayu
cuz kayu aku nak dkt siap :D
Yaya pulak selok ngn kayu dia . Geram geram ! Aku nak paku
Die sebok jugak nak paku . Pastu mula ah , pasceroh cabut je
Hehh --' . Seksa seksa .
Third - Cikgu RAINBOW aku tu lepas balik lambat
Base ! Org dah nak cpt .
 Yg manusia kt luar tu , terjerit jerit pggl aku
Haihhhh -,-
Fourth - Ikot akk pegy interview kerja
  Then aku jln la sorang sorang kt ECM
yg agk ramai org .
Cari satu kerusi berwarna merah , duduk dan bermain mesej
Sng ! Tak malu sgt . Tp malu gak aa*ayt mcm keleng
Fifth - .............. Sudah selesai aku bercerita .

Sekian , terima kasih diatas kesudian saya menulis cerita ini :)
*bajek ad org nak bce

No comments:

Post a Comment