NIGHT.MALAM

-17.03.2011-
SEMALAM - Aku ngn kaka ak buat rancangan *bohh,rancangan
Nak kacau adk sedare , malam malam
HAHA , kteorg tutup lampu
Jd gelap gelita ! 
Ak pn jalan jela dlm gelap
Dia tu g menjerit . Bongok aa , dah la org laen dah tido time tu
So , lame jugak aa aku kacau dia
Las las , dia peluk aku
HAHA ! Tak bernafas kejap
Mmg ketat gila dia peluk aku , nmpk aa TAKOT :P
Kaka ak ni , dia duk sana duk sini
Sje je nak buat takot
Then budak tu ckp
'kak Waniii , ad mende kt ats tu'
Aku cpt cpt lari atas katil
Takot doe !
Aku ingt HANTU ke ap
Rupanya . . .
Lampu aircon , something like that laa
HOHO , base ! Berie aku takot
Errr -,-
So , aku teroskan jelah takotkan dia
HAHA , dia nangis doe .
Aku pujuk then aku tnye dia
'nak maen lg ke ?'
Dia angguk
Btw , kteorg nak tido dah time tu
Dia selok nak maen lg
HAHA ! Lame sikit aku nyanyi
Lagu INDON , "TINABOBOK"
*guane tah eje*
HAHA , dia nangis lg kuat .
Lepas dia nmpk mcm byg byg ak tu
Dia turun dr katil , g pukul aku
BASE ! Like wrestling derr
Sakit bdn bdn
Haihh , rse nak mara dah , saba jelah !
Then aku g la tido , cara aku lyn budak tu !
Aku ckp lah 'eah bucuk !'
Dia pukul aku . FINE ! FULLSTOP
KAMI PON SLEEP
Sekian , terima kasih :)



No comments:

Post a Comment